AJJJJ

Kom hem från jobbet för typ en timme sen! Jag hatar att jobba 10-17, 12-17 är helt okej men att stå upp i 7 timmar krävs mycket! Min rygg värker mina fötter värker hela jag värker.. Borde gå och duscha men jag pallar verkligen inte, ligger typ helt död i sängen!
Men snart kommer Petra och Maria och då blir de andra bullar som gäller. De gäller bara att tagga till, men de brukar ju gå ganska bra! Usch bara tanken på att vi förmodligen ska dra till Tumba gör mig otaggad, men de blir säkert jätte bra. Bara tanken på att jag ska jobba i morgon gör mig också otaggad! Skönt att jag börjar senare i morgon men ändå!
Aja hoppas Lördagen blir bra!
PussPussEmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0