25/2!

Har precis fått jordens utbrott på mamma! GUD vilken brefrielse kändes så skönt att bara få kasta ut allt.. Ibland förstår jag inte hur föräldrar resonerar? helt sjuk! Men jag har sagt mitt och jag fick rätt tillslut kändes så jävla bra!

Laserdome sket sig de var ju tråkigt men vi är så himla sega, och sen skulle inte alla vara hemma heller. Ska ner till Malin snart och äta frukost och kolla på Sex and the City. Sen ska hon på arbetsinterjuv! Jag är så jävla glad för din skull, se till att få de här jobbet nu så slipper jag höra ditt klagande på för lite pengar ;D! Medans arbetsinterjuvn ska jag och Maria bränna lite pengar. Sen kommer Petra också efter jobbet. Det ser ut att bli en bra dag!

PussEmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0