I-LOVE-MAKEUP!

Jag har kommit på en sak om mig själv. Jag ÄLSKAR smink. Att sminka mig, se hur man förändras, man kan uttrycka sig så mycket med det!


såhär ser jag ut nu, svårt att visa med wcambild menmen..

bas: blandade mac foundation med clinique foundation för att få fram rätt ton

ögon: lancome eyeliner på inre fransraden, någon skimrande brunögonskugga och mascara från maybelline (den gula hylsan ni vet) - den är asbra budget mascara!

avslut med lite rosa rouge ochså det från maybelline!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sweet! :)

jag har gjort en ny blogg

2009-12-09 @ 19:33:04
URL: http://brianne.blogg.se/
Postat av: petra

fina mallan :) <3

2009-12-14 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0