CHEESE-DINNER

Tuddelu! Nyss hemkommen från Lizette, gud vad fint hon bodde ute i täby, var som hämtat från ett inredningsmagasin! Very stylish! Fick en söt ängel i julklapp av bossarna och alla fick sexiga diskhandskar från Jessica och Maria, haha. God mat och trevligt sällskap!

Innan var jag ju i Skärholmen, försökte hitta julklapp till Emelie, men hitta ingenting (sorry stumpan, du blir utan!) haha. Däremot hittade jag tre julklappar till mig själv! En ljus-ljusrosa tröja med leopardmönster i luvan, grrr. 'en vanlig svart tröja på topshop och ett riktigt fynd, en fransväst som var nedsatt till 99 kr!



tror dock jag måte byta till en mindre storlek, den känns vädligt stor..

Nej nu ska jag kolla på nått avsnitt av OC sen sova! Imorrn jobb kl 15! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: petra

sexy!!

2009-12-16 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0