POPPIN

Nu har jag precis kommit hem. Datorns stod på och jag såg att jag inte har bloggat sen 14 juli! Jag tänker inte skriva ngt om Rhodos, what happens in rhodos - stays in rhodos! Fast om man vill se hur vi haft det är det bara att checka fb. Anyway, ikväll var vi ute och slira på stan ett tag, jag emma petra och maria ( från uas). . Vi var på gamla Ice, tror de hette nype nu. vad nu det betyder?  Nyp? Det var väl helt ok, dock lite folk, kom ihåg sist jag var där, då var det smockat! korv vid okq8 och taxi hem, 100 spänn, kändes dyraret. jäg känner att jag verkligen vill bort från sverige, vill inte sitta och ruttna i äkelhuddige.. aja, ska sova nu, gonatt!

ni får har överseeende med min stavning orkar intläsa igenom allt.

P*USSMALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0