Halkbana

Jaha nu är jag ett litet steg närmre körkortet. Gjorde nämligen halkbanan idag!
Lite intressant hur jag skulle ta mig dit, ingen i min familj hade lust att köra mig bort till Gillinge så jag fick åka kommunalt vilket alltid är en upplevelse.. Jag hade verkligen ingenaning om vart jag var kände att de var noll koll badboll! Men kände mig himla stolt när jag hoppade av på rätt hållplats utan den där skylten och rösten som säger vilken hållplats man är på, den verkade strejka.
Jag vill bara göra de igen hur kul som helst! Tur att tjejen som jag åkte med bor i Södertälje och hennes pojkvän kom och hämtade så jag slapp buss och massa grejer hem iaf.
Sen är det ju en till kurs som man måste göra. Det handlar om alkohol, droger och trötthet i trafiken. Asså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?! Kursen tar tydligen 3 timmar och är helt onödig sa nån idag och det håller jag med om! Fick tid 08:15 nästa Onsdag och måste punga ut 500 spänn, vilket jävla påhitt!

Och nu är det 1 vecka kvar tills jag flyr landet vilket känns jävligt skönt.

Emma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trodde också kursen skulle vara skit och trist, men den var faktiskt intressant och rätt rolig:) Består mest av diskussioner och så, och tiden gick väldigt fort tycker jag. Håller dock med om att den kunde kostat mindre men allt när det gäller körkort verkar behöva vara jättedyrt! :P Men se det bara som en vanlig teorilektion, man får ju lära sig saker som man sen har nytta av när man gör teoriprovet:)

2009-04-02 @ 22:19:18
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Camilla: Ja jag hoppas att den ger lite nytta.. Men det känns som dom tar upp grejer som är självklara för mig. Om jag inte lär mig något nytt kommer jag fan bli sur! Känns dom hittar på nya grejer för att bara tjäna pengar.. Men men that´s life.. Hur går de med ditt körkort då? :)

2009-04-03 @ 10:31:50
URL: http://beatit.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha jo det är sant faktiskt.. Det har ju gått bra utan den här kursen så länge så varför börja med den helt plötsligt liksom :P



Jadu, vi får se, jag kör upp nästnästa vecka så är väldigt nervös! Men jag hoppas det går bra, annars ere bara o komma igen o göra ett nytt försök :) Har du långt kvar till uppkörning då?

2009-04-03 @ 14:01:32
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Camilla:

haha jaa men exakt!



Aha jävlar hoppas du fixar det då, men de tror jag säkert att du gör :) Min pappa känner en körskola där jag har fått 10 lektioner men jag tror inte jag behöver så många.. Till Juni måste jag ha de iaf, fast det vet man jag aldrig om de blir riktigt så :P

2009-04-04 @ 10:08:20
URL: http://beatit.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det hoppas jag med ;D Okej, det klarar du nog! Lycka till :)

2009-04-04 @ 17:02:46
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0