blåvitrandig

Igår var det då Emmas skiva, trevligt värre! Lite svårt att hitta dit men med hjälp av mashallerna som visade vägen hittade vi! Vi började dra oss hem vid 2, fast var hemma halv fyra, tar sån tid med nattbussarna, sov hos en kompis och idag vaknade jag typ nio, de gick inte att sova, var så sjukt varmt i rummet! Gick upp och gjorde frukost och satte mig på deras altan och solade, sen kollade jag lite på Lotta på Bråkmakargatan, hur söt är inte hon!! Vid halv två fick jag skjuts hem, och sen åkte jag och Emma till centrum där vi mötte upp Maria och satte oss på giovanni och fikade lite och pratade igenom gårkvällens händelser. Nu är det dags för mat här hemma och sen ska jag börja göra mig iordning inför ännu en skiva ikväll på Gyllene cirkeln! Tjillivipp!


gårkvällens look,

PUSS-MALIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

blondinbella look-a-like malin! :)

2009-04-30 @ 19:21:05
Postat av: Malin

Haha! Vem skrev de? :p

2009-05-01 @ 19:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0