KLÄNNING?

Det är verkligen mycket med studenten! Just nu vill jag bara snabbspola fram två månader tills allt är gjort. Jag skojar inte, jag har säkert varit inne på alla tänkbara klädbudiker på nätet och kollat affärer i alla möjliga olika centrum, jag hittar ingen studentklänning! Jag vill ju ha en speciell klänning och inte någon som alla andra kommer ha. Samntidigt vill jag inte köpa en för dyr heller eftersom jag kommer typ aldrig använda en vit klänning igen, men här är några söta, gillar nog den första mest!


nr1: Nelly.se                   nr2: Stylebystars.se(klicka för större)     nr3: H&M

Sen hade jag hittat en söt klänning på chicy.se men när jag skulle visa den nu såg jag att den var slut! TYPISKT!

Nej nu ska jag gå och lägga mig ett tag, gick upp i ottan för att träna med Fanny på gymmet och nu har hela familjen åkt till stugan i Norrland och lämnat mig ensam här hemma tills måndag, skönt! Kom på sen att jag måste ta mig  iväg och köpa mat typ varje dag, städa, tvätta, hur nu det ska gå.. Aja, ikväll blir de troligtvis utgång till Laroy med Petra och kanske om några andra hakar på!

♥Malin


Kommentarer
Postat av: Emma

NÄÄÄÄÄ men varför ska ni till Laroy?! Aja får säga om det är bra.. Kanske har förutfattade meningar om den krogen

2009-04-08 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0