fransar+leopard

Åhh guu vad jag är trött! Imorse (10.36) åkte jag in till stan för att möta Kristina och Rand för att ta en shoppingrunda och se om vi kunde hitta våra framtida studentklänningar och/eller skivklänningar, dock hade jag ingen lycka idag, fick med mig ett svart långt linne med fransar på som jag eventuellt ska ha på skivan, får hotta upp den med snygga accessoarer om jag inte hittar ngt annat.. Fick också med mig en vanlig vit t-shirt och ett leopardlinne hem. Vi träffade också Jenny och följde med henne på möte med vår "studentmäklare" och där verkar allt vara i sin ordning, om exakt en vecka sitter våra klasser och äter middag på vår skiva!
Sen åkte vi vidare till Kristinas pappas cafe Kaffekoppen på stortorget i Gamla stan där vi blev bjudna på lunch, supergod foccacia med mozzarella! Kom hem vid sex och nu är jag helt slut, ska möta Emma och Petra vid bussen om en halvtimme, ska ha myskväll innan Emma tar sitt pick och pack och drar till Thailand :( Tänkte ta en promenad innan men ser nu att jag inte hinner det..

♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0