tjugoandra april

Oj, är det redan onsdag? Dagarna bara rullar förbi! Drygt 30 skoldagar kvar, yeeey! Imorse när jag skulle upp 06.18 var jag helt död! Hade gärna legat kvar i sängen ett par timmar till, men vill få närvaro på gympan.. Som tur var skulle vi titta på en film om stress, känner igen mig på nästan alla punkter, rastlös, huvudvärk, sämnproblem m.m sen hade vi bara lite avslappning, jätteskönt, somnade in ett par minuter. Sen gick dagen fort, slutade vid tolv, kom hem, åt lunch och sedan somnade jag i soffan, sov i säkert tre timmar! Så nu är jag helt utvilad, dock kommer de dröja innan jag somnar ikväll.. :/ Pluggade lite samhälle till imorrn, ätit mat, tittat lite på tv.. Så har min kväll sett ut. Ska krypa ner i sängen nu med några avsnitt av sex and the city..

LISTEN UP!
Empire of the sun - Walking on a dream
Renegade five - Running in your veins
The gaslight anthem - The ´59 sound
Nickelback - Something in your mouth

Ps: GRATTIS Petra till körkortet!!

♣M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0