THAILAND BABY!

Gåragen bjöd på mycket. Förs var det födelsedags firande för Roger här hemma. Sen drog jag, Joel och Niklas ut. Mycket Mycket trevligt.
Jag har också kommit underfund med att hur mycket man försöker göra andra glada hjälper de ändå inte man blir bara sviken.. Det kallas ego också. Så nu är det slut med att tänka på andra i första hand. Man får ändå inget ut av de har jag märkt så nu är det iaf slut med de!

Om en timme drar jag till Thailand. 7 pers blir vi. Har också fixat så jag, Sarah och Joel kommer bo i samma hotellrum. Att bo med mamma och Roger stod inte så högt upp på listan.


Hare så bra här hemma suckers! Kommer sakna er alla. MEMP!<3


PUSSAREMMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0