onsdag

Snart ska jag gå och lägga mig, är sjukt trött! Idag var det som sagt nationella prov i Sv B, skriftligt. Suck, men jag tror det gick helt okej iaf, ca 700 ord om bio lyckades jag knåpa ihop iallafall! Sen drog jag, Emma och Maria oss in till stan för att fika lite på Fannys praktik, ett café alltså. Sen blev det en sväng på götgatan, det gick inte att lämna tillbaka tröjan på american apparel, de hade bara bytesrätt, blä, fast iof så blev det en grå baströja och ett vitt linne och det är bra, för jag behöver lite baskläder, intresant va? Haha. Sen åkte vi hem, gick från rågsved med Emma, men sen när jag kom hem så pratade jag med mami som var i Skärholmen, så jag åkte dit, fick Amplified- tröjan som jag ville ha i tidig påskpresent + en bh, thanks mami! Sen så ringde min chef idag och frågade om jag ville jobba i helgen, självklart! Eftersom vi var hemma så sent från SKärholmen blev det ingen träning som jag hade tänkt men tog en prommis med mamma iaf :)

♣Malin

Ps; GRATTIS MICKE TILL KÖRKORTET! äntligen eller? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0