Monday

Nu har vi påsklov! Sista lovet ever, känns lite sorgligt.. I helgen var det bara jobb fast i lördags gick jag Emma och Petra ut med Noe och hans vän Jonathan och tog en öl på Söderhof, de var trevligt. Emma och jag fick gå hem från stuvsta men tiden gick snabbt då vi gick och sjöng på gamla skolavslutningssånger, haha, men vi hade problem då vi inte kom på hela texten till "flaggan vajjar på sin stång"! Idag har vi åkt in till stan för att betala hela resan till Rhodos, YES! Så P & M, ni måste också betala innan det är 45 dagar kvar tills vi åker :) Nu ska jag göra mig iordning för det blir middag inne i stan med la familia och sen stand up på söder, trevligt värre såhär på en måndag!

♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0