magont

Ska väl klaga lite här också.. Tror jag inte är riktigt hel från Thailand. Blev sjuk dom sista dagarna, men hade verkligen ingen lust att vara sjuk hemma så jag sket fullständigt i att hela magen var förstörd! Festade i Lördags och mådde toppen. Vad händer när jag vaknar på Söndagen jag spyr, det första jag tänkte var så full blev jag inte! Men så här fortsatte det hela dagen och jag var helt förstörd! Så idag ringde jag sjukvårdsupplysningen eftrsom jag fortfarande har jävligt ont i magen hon sa att jag skulle äta ris med smör. Jag har nog aldrig varit så hungrig i hela mitt liv! Men magsmärtorna börjar avta.. Annars hade jag varit tvungen att åka till vårdcentralen i morgon och ta tester. Usch jag tycker så himla synd om mig själv!

Idag skulle jag gå på skiva men det var ju bara att fet glömma! Har min egna skiva i morgon plus att hela veckan är en ända stor alkoholförgiftning. Mösspåtagning en till skiva valborg! Fattar verkligen inte hur jag ska palla..

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0