Inwë

Idag har jag annrs inte gjort så mycket vettigt, orkade inte med första lektionen så började vid halv tio. Fick skjuts av Micke som ville visa upp sina körkunskaper, jag kom fram helskinnad iaf! Fick sen reda på mitt resultat i Np SvB muntligt, ett starkt G. Hrm, jaja. Sen fick jag VG på mitt samhällsprov, yeey! På design lektionen fortsatte vi på våra parfymprojekt, jag har äntligen kommit på ett namn till min, Inwë, vilket betyder Malin på alvspråk, tycker det var jättefint! Sprayade även parfymflaskan chockrosa, så coolt! Ni får se det färdiga resultatet när jag är klar. Efter skolan Fick jag skjuts til pappas jobb där jag övningskörde på deras utomhuslager bland alla betongrör, pappa gick in och jobbade efter tio minuter så jag körde runt där själv i 45 min och fick motorstopp (två stycken!- men till mitt försvar så kan jag säga att jag körde med klackskor!) Annrs gick det jättebra!


jag idag


Okej, jag har hittat mina blivande studentskor!!
Dock ger inte bilden skorna rättvisa, det är 10000 ggr snyggare i verkligheten!


Tryck för större bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0