Glad Påsk alla små kycklingar!

Sitter i skrivande stund och knaprar på en knäckemacka med keso, låter skittråkigt men är faktist gott! Igår kväll var jag som sagt hemma hos Petra där även Fanny var, vi började lite smått med ölspel tills tvärn, ludde, anton och deras kompis kommer inrullande, efter det gick de bara utför, kan säga så mycket att nu Petra, så är vi kvitt;) haha! Nemen det var kul, sov kvar där och kom hem idag vid tolv, satte mig i solstolen och stekte någon timme. Snart kommer mina kusiner och hämtar mig, blir nämligen bjuden på påskmat hos dem istället för att sitta här hemma själv och tycka synd om mig, haha. Senare ikväll Ska jag med Petra hem till en tjej som har fyllt år och efter de så spårar vi på 550 i södertälje tydligen, har aldrig varit där, blir nog skoj!


PussMalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0