ensamhet

Det är inte så kul att vara ensam som jag trodde, visst jag har varit ensam hemma förut men då bodde Emma hos mig så då var man ju inte helt ensam. Kanske ska berätta lite om mitt lov so far, i onsdags skulle vi egentligen gått ut men jag och petra stannade hemma hos mig ist, fick sällskap av två killar. Igår så kom Micke och hämtade mig och Petra och så åkte vi till tatueraren, men de var så läng kö så vi skulle komma tillbaka senare, lämnade Petra hemma och så följde jag med Micke när han gaddade sig i tre timmar! Det blev riktigt snyggt! Fast den är inte klar än, sen åkte vi och käkade och sen fick jag skjuts för att handla, tack:) Sen så ringde min chef, jag ska få jobba 7 söndagar i sträck, nice med cash! Egentligen hade vi planer för kvällen men de blev inte riktigt som vi hade tänkt oss så jag drack lite öl med Micke och Lunkan istället, och nu så har jag precis fått skjuts hem. Nu måste jag städa och tvätta, blä.

Bästa låten just nu! Jag ryser.
Axel Rudi Pell - Forever Angel



♣Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0