Borta bra men hemma bäst..

Thailand var underbart det måste jag erkänna! Mycket bättre än för två år sen... Men det var ändå den konstigaste resan jag varit på. Turen var verkligen inte på min sida. Det var säkert som varmast 42 grader och vatten typ 28. Dom sista dagarna i bangkok fick jag höra att det var den varmaste staden i hela Asien nice då solade jag utan solkräm, hej kräfta!

Snorklade gjorde jag också. Men det slutade ju inte så bra. Det var nån snubbe på båten som skulle vissa mig korallrev längre ut och jag simmade med där. Men det läckte in vatten i mitt syklop så jag var tvungen att ta av mig den och precis då bränner de till på höger skinka! Så jag skriker typ SHIT MY AS! Samtidigt som jag försöker ta bort vattet från ögonen så han trodde att jag skrek för att det gjorde ont i ögonen. Men sen när jag ligger där i vatten och försöker visa min röv skrattade han bara och trodde säkert jag var helt dum i huvet, han fattade inte så mycket engelska. Men tillslut fattade han och vi simmade tillbaka och ja mycket riktigt tre brännmärken på höger skinka! Det gjorde jävligt ont.. Det måste ha varit någon jävla fisk jävel som brände mig eller att jag råkade röra korallerna..
Några dagar senare när jag väl kunde sitta hyrde jag och Joel vattenscoter. Jag var verkligen inte säker där bak alltså och pang vi välte! ajajaj väl uppe så ramlar jag igen och får ett blåmärke som ser ut som jag vet inte vad! Jag kan erkänna att jag kan tycka små blåmärken är större men de här, helt sick!
Sen var jag med om en tromb också hela stranden försvann typ och alla parasoll madrasser bara flög iväg och fyra personer  fick massa gerjer på sig var av två fick åka till sjukhuset. Jag står och håller i ett träd och ser sen Evis hänger i en liten stolpe Sarah skriker typ TA SKYDD! Jag var inte lite rädd..  Men shit vad vi skrattade efteråt det såg lite komiskt ut faktiskt..
Sen blev jag sjuk också.. Så här mycket otur har jag aldrig haft på en semster..

Det var härligt att komma hem! Har saknat mina pinglor. Kom hem perfekt till de fina vädret också. Typ alla har tagit körkort när jag har varit borta, jag känner ingen press nu nej nej..

Sitter hemma hos Malin nu och förhoppningsvis kommer Petra och Maria som har varit på middag med deras företag.
Det blir väl att vi sitter här hemma och snackar massa skit om vad jag har missat! fast tror jag redan har fått reda på de mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0