barfota hem genom stan..

Nu har Emma varit borta i exakt en vecka! Så jag ska väl klara mig utan henne i en vecka till, även fast det är svårt, saknar att inte ha någon att prata med varje dag! ;(
Anyway, har varit lite frånvarande de senaste dagarna, det beror på att vi haft vår studentskiva i tisdags på Mango! Vi hade superkul, god mat och dansande in på småtimmarna, blev utsedd till Klassens Barbie! Somnade hos Maria vid halv fyra. Igår var vi halft borta halva dagen, sov, åt, softade. vid tre tiden blev jag hämtad av mina kusiner och följde med dom hem för att laga middag med dom, tacos! Sen kollade vi på snygga Mikael Persbrandt i filmen Under Ytan. Idag blev det dock skola, första gången på nästan två veckor, nu närmar det sig verkligen slutet, bara 33 dagar kvar hörde jag någon säga!



PussMalin


PS; Jag tycker att ni som läser är sjukt dåliga på att komentera!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men, du får kommentera bättre du också ;D Haha. Tycker vi gör ngt riktigt roligt när emmsi kommer hem! :D

2009-04-16 @ 18:55:44
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com
Postat av: Emma

JAAAA det tycker jag ockso....!!

Om jag kan sitta med min korall branda ROV... hahhaha

2009-04-17 @ 13:12:22
Postat av: Fanny

MALIN! Kom hem och va med mig!

2009-04-18 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0