all for one, one for all

Påskmiddagen igår var jättegod! Känns konstigt att fira påsk utan familjen men men, någon gång måste vara den första! Mina föräldrar hade iallafall gömt ett påskägg till mig här hemma:) Mötte Petra vid halv tio och vi åkte hem till Mikaela, där vi stannade hela kvällen, tog nattbussen hem vid tre och stupade i säng typ halv fyra, sen vaknade jag klockan nio och kunde inte somna om, oerhört irriterande!
Om någon timme ska jag bege mig hem till mormor tillsammans med Johanna och Emelie, där blir de påsklunch! Om jag nu får med de där sömntutorna, ringde Emelie precis hon typ halvsover när man pratar med henne, får ringa och tjata lite mer på henne! Jag är typ fortfarande full :s Ni ska se när jag skriver, får ändra många ord såde blir rätt, fan vad trött jag blev nu.. Nej nu ska jag gå och äta lite frukost!

Ha en bra söndag nu!

♥Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0