inför årets viktigaste dag (not)

Idag är det dan före dan före nyårsafton. Hej nyårsångest.
Egntligen tycker jag att nyårsafton är sjukt överskattat, hysteri över att finna den speciellaste, finaste och mest perfekta nyårsklänningen, gå på den roligaste festen mm. Jag tänker istället försöka sänka mina förväntningar så att det minsta lilla blir roligt!

Om ni undrar varför den andra halvan av bloggen inte har uppdaterat så är det för att hon har fasnat i Hälsingland hos släkten men hon återvänder till cilivisationen imorgon kväll, då ska vi köpa nyårsmiddagen till oss fyra tjejer..
 

En bild på mig till vänster och Emma till höger från förra helgen..

Puss!! /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0