Gott nytt år! (som typ alla har som rubrik!)

Första gången jag skriver i bloggen!

I söndags begav jag mig till Hälsingland eller Kårböle om jag ska vara noggran för att hälsa på släkten.
Mamma drog upp mig ur sängen halv åtta och jag var typ fortfarande full! De kändes lagom kul..
Efter en kvart sitter jag i bilen med ett par jävla skidor rakt i facet. Jag var så förbannat jävla sur och satt och muttrade där bak i bilen om att de var så synd om mig! Efter en gråtattack somnade jag och sov sen resten av resan, jag tror mamma och roger tackade gudarna för de!
Jag har spenderar två dagar av att kolla på 14 avsnitt av Paradise hotel, varje dag från två till åtta på kvällen. Jag ogillar verkligen Olinda vilken brud alltså..
I går tog jag bussen hem eftersom mamma och Roger skulle fortsätta uppåt. 6 timmars bussfärd, men jag gillar att åka buss!

Mötte Malin vid Coop för att handla mat tills IDAG, de blev mycket gott! Sen bubblade vi lite så tvingade jag Malin att sova här, vägrar att sova ensam hemma!

Dagen i ära börjar med att Malin,Petra,Alex och Maria kommer hem till mig så ska vi bada och äta här också. Sen rullar vi vidare hem till Maria som kickar fett fest :D

PUSSAR// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0